Retour en Omruiling

 

hz

 

Retourneren

Is het ontvangen artikel niet naar wens? Dan kun je bestelde artikelen tot 14 dagen na ontvangst kosteloos terugsturen.

 

Retourformulier
 
STAP 1
Vul het retourformulier in en voeg deze toe aan jouw retourzending.

 
Plak label op pakket
 
STAP 2
Plak het retourlabel op het pakket.

 
Postkantoor
 
STAP 3
Geef het pakket af bij een PostNL Servicepoint.

 
Geld wordt teruggestort
 
STAP 4
Het aankoopbedrag wordt binnen 3-5 werkdagen teruggestort.

 

 

Veelgestelde vragen

Waar vind ik het retourformulier?

Bij iedere bestelling wordt het retourformulier toegevoegd. Hierop staan de geleverde artikelen en het ordernummer vermeld.
Voeg het retourformulier altijd toe aan de retourzending zodat wij spoedig de volledige retourzending kunnen verwerken.

Waar vind ik de retoursticker?

Onderaan het retourformulier vind je het retourlabel. Plak deze op het pakket.
Er zullen vervolgens geen kosten worden gerekend om je pakketje terug te sturen.
-

Hoe dient de retourzending verpakt worden?

De artikelen dienen in de originele verpakking van de fabrikant retour gestuurd te worden.
De retourzending dient in een gepaste verpakking verstuurd te worden. Dit mag ook een andere verpakking zijn dan reeds ontvangen.
-

Waar kan ik de retourzending terugsturen?

De retourzending kan worden afgegeven bij een PostNL Servicepunt als je woonachtig bent in Nederland.
Bekijk via de volgende link wat jouw dichtstbijzijnde PostNL servicepunt is in Nederland: www.postnl.nl/Locatiewijzer
-

Op welke rekening wordt het bedrag teruggestort?

Na ontvangst van de retourzending zal het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen binnen 3-5 werkdagen worden teruggestort.
Het bedrag zal door onze betalingsmaatschappij Buckaroo worden teruggestort op de rekening waarmee de bestelling is betaald.
-

Wat gebeurt er met mijn waardebon bij een retourzending?

Het bedrag wat u van ons terug krijgt wordt teruggestort op uw rekening of creditcard. Mocht u (deels) met een waardebon hebben betaald, dan maken wij een nieuwe waardeboncode voor u aan. Deze nieuwe code kunt u terugvinden in de factuur die per mail naar u wordt verstuurd. De code van uw oorspronkelijke waardebon is niet langer geldig.
-

 

Afgiftelocaties:

Retour sturen via PostNL:

Onderaan op het retourformulier vind je een PostNL Label met daarop ons antwoordnummer. Bevestig dit label over de adressticker die al op de doos zit, zodat jouw adres en de barcode niet meer leesbaar zijn. Het pakketje kan vervolgens kosteloos bij een Post NL servicepunt worden afgegeven. Bekijk via de volgende link wat jouw dichtstbijzijnde PostNL servicepunt is in Nederland: www.postnl.nl/Locatiewijzer

Retourzendingen via Post NL ontvangen wij doorgaans na 1 tot 3 werkdagen na afgifte bij een Post NL servicepunt.
 

 

Retourinstructies:

  • Artikelen dienen in onberispelijke staat, ongedragen en voorzien van het originele label te zijn en in de originele verpakking worden aangeboden voor retour.
  • Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet geretourneerd worden.
  • Geef op het retourformulier aan welke artikelen je retourneert en voeg het retourformulier toe aan jouw retourzending.
  • Bij afgifte van jouw pakket ontvangt je een afgiftebewijs. Bewaar dit bewijs goed! Dit is jouw bewijs dat het pakketje is geretourneerd.

Als u uw bestelling retourneert, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de bestelling te retourneren, van ons terug. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben ontvangen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Wij streven ernaar om terugbetalingen binnen 3 werkdagen te verwerken.

Retourzendingen vanuit landen buiten Nederland en België zijn voor eigen rekening.

 

hz

 

Omruilen

Is het bestelde artikel te groot, te klein of bevalt de pasvorm niet? Dan kun je het artikel, tot 14 dagen na ontvangst, kosteloos bij ons omruilen.

Als je een artikel wilt omruilen, dien je telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Zorg ervoor dat je het ordernummer bij de hand hebt, zodat we jouw bestelling snel in ons systeem terug kunnen vinden. Wij zullen vervolgens het nieuwe artikel reserveren in de bestaande bestelling. Zodra de retourzending bij ons binnen is, worden de artikelen omgeruild en sturen we het nieuwe artkel kosteloos op naar het bij ons bekende adres. Je betaalt daardoor geen verzendkosten voor de omruiling.

 

Retourformulier
 
STAP 1
Houd je ordernummer bij de hand en bel onze klantenservice.

 
Plak label op pakket
 
STAP 2
Plak het retourlabel op het pakket.

 
Postkantoor
 
STAP 3
Geef het pakket af bij een PostNL Servicepoint.

 
Omruiling
 
STAP 4
Na ontvangst van de retourzending, worden de nieuwe artikelen opgestuurd.

 

 

Veelgestelde vragen

Waar vind ik het retourformulier?

BIj iedere bestelling wordt het retourformulier toegevoegd. Hierop staan de geleverde artikelen en het ordernummer vermeld.
Voeg het retourformulier altijd toe aan de retourzending zodat wij spoedig de volledige retourzending kunnen verwerken.

Waar vind ik de retoursticker?

Onderaan het retourformulier vind je het retourlabel. Plak deze op het pakket.
Er zullen vervolgens geen kosten worden gerekend om je pakketje terug te sturen.
-

Hoe dient de retourzending verpakt worden?

De artikelen dienen in de originele verpakking van de fabrikant retour gestuurd te worden.
De retourzending dient in een gepaste verpakking verstuurd te worden. Dit mag ook een andere verpakking zijn dan reeds ontvangen.
-

Waar kan ik de retourzending terugsturen?

De retourzending kan worden afgegeven bij een PostNL Servicepunt als je woonachtig bent in Nederland.
Bekijk via de volgende link wat jouw dichtstbijzijnde PostNL servicepunt is in Nederland: www.postnl.nl/Locatiewijzer
 
-

 

Retour sturen via PostNL:

 Onderaan op het retourformulier vind je een PostNL Label met daarop ons antwoordnummer. Bevestig dit label over de adressticker die al op de doos zit, zodat jouw adres en de barcode niet meer leesbaar zijn. Het pakketje kan vervolgens kosteloos bij een Post NL servicepunt worden afgegeven. Bekijk via de volgende link wat jouw dichtstbijzijnde PostNL servicepunt is in Nederland: www.postnl.nl/Locatiewijzer

Retourzendingen via Post NL ontvangen wij doorgaans na 1 tot 3 werkdagen na afgifte bij een PostNL servicepunt.