Is het ontvangen artikel niet naar wens? Geen probleem; je kunt het artikel tot 14 dagen na ontvangst terugsturen. Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet geretourneerd worden.


Let op: In verband met enorme drukte, duurt het momenteel langer voordat uw retourzending is verwerkt. We streven ernaar om de retourzending 14 dagen na ontvangst verwerkt te hebben.


  • Stap 1

Vul het retourformulier in en voeg deze toe aan jouw retourzending.


  • Stap 2

Plak het retourlabel op het pakket


  • Stap 3

Geef het pakket af bij een DHL ServicePoint.
Bekijk hier de beschikbare DHL servicepunten.


  • Stap 4

Het aankoopbedrag wordt binnen 10 tot 14 werkdagen teruggestort.



Afgiftelocaties

Pakketjes die voorzien zijn van een retourlabel kunnen kosteloos bij een DHL ServicePoint worden afgegeven. Bekijk hier de beschikbare DHL servicepunten.

Retourzendingen via DHL ontvangen wij doorgaans na 1 tot 3 werkdagen na afgifte bij een servicepunt.


Retourinstructies

► Artikelen dienen in onberispelijke staat, ongedragen en voorzien van het originele label te zijn en in de originele verpakking worden aangeboden voor retour.
► Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet geretourneerd worden.
► Geef op het retourformulier aan welke artikelen je retourneert en voeg het retourformulier toe aan jouw retourzending.
► Bij afgifte van jouw pakket ontvangt je een afgiftebewijs. Bewaar dit bewijs goed! Dit is jouw bewijs dat het pakketje is geretourneerd.

Als u uw bestelling retourneert, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de bestelling te retourneren, van ons terug. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben ontvangen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Wij streven ernaar om terugbetalingen binnen 3 werkdagen te verwerken.

Retourzendingen vanuit landen buiten Nederland en België zijn voor eigen rekening..



Veelgestelde vragen

Is er een langere retourtermijn tijdens feestdagen?

Ja, in de maanden november en december geldt een retourtermijn t/m 14 januari 2023.

Kan ik een artikel omruilen?

Nee, helaas is het niet mogelijk om uw bestelde artikelen om te ruilen naar een andere maat, kleur of artikel. Na verwerking van uw retourzending wordt het bedrag automatisch teruggestort op uw rekening.

Waar vind ik het retourformulier?

Bij iedere bestelling wordt het retourformulier toegevoegd. Hierop staan de geleverde artikelen en het ordernummer vermeld. Voeg het retourformulier altijd toe aan de retourzending zodat wij spoedig de volledige retourzending kunnen verwerken.

Waar vind ik de retoursticker?

Bij je bestelling vind je ook een retourlabel. Plak deze op het pakket. Er zullen vervolgens geen kosten worden gerekend om je pakketje terug te sturen.

Ik heb geen retoursticker ontvangen. Wat nu?

Geen probleem! Je kunt online zelf een sticker aanmaken.

Hoe moet ik de retourzending verpakken?

De artikelen dienen in de originele verpakking van de fabrikant retour gestuurd te worden. De retourzending dient in een gepaste verpakking verstuurd te worden. Dit mag ook een andere verpakking zijn dan reeds ontvangen.

Hoelang duurt het voordat mijn retourzending is verwerkt?

Zodra uw retourzending door ons is verwerkt, ontvangt u een bevestigingsmail. Bewaar uw verzendbewijs tot dat u deze bevestigingsmail van ons heeft ontvangen. Zodra u de bevestigingsmail heeft ontvangen, duurt het momenteel 10 tot 14 werkdagen voordat het bedrag op uw rekening is teruggestort.

Op welke rekening wordt het aankoopbedrag teruggestort?

Na verwerking van de retourzending zal het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen binnen 1-3 werkdagen worden teruggestort. Het bedrag zal door onze betalingsmaatschappij Buckaroo worden teruggestort op de rekening waarmee de bestelling is betaald.

Ik heb mijn bestelling betaald met een waardebon, wat nu?

Het bedrag wat u van ons terug krijgt wordt teruggestort op uw rekening of creditcard. Mocht u (deels) met een waardebon hebben betaald, dan wordt het verzilverde bedrag weer actief op de originele waardebon.

Kan ik gepersonaliseerde artikelen retourneren?

Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet geretourneerd worden.

Deskundig Advies

Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 09:00 tot 21:00 uur & op zaterdag van 10:00 - 16:00 uur.
  • Bel: 0252-219107