Bestellen van teamkleding

Hoe kan ik mijn teamkleding bestellen?

Je kunt jouw teamkleding online bestellen met behulp van onze teamkledingmodule. Bestellen doe je in 3 stappen.


  • Stap 1 - Selecteer het gewenste pakket.
  • Stap 2 - Selecteer voor elke speler de maten van de gewenste artikelen.
  • Stap 3 - Ga naar de winkelwagen en rond de bestelling af.
Kan ik een eigen pakket samenstellen?
Uiteraard. Je kunt het pakket helemaal zelf samenstellen zoals je wilt, door de gewenste artikelen te selecteren en in de winkelwagen te plaatsen. De korting wordt in de winkelwagen verrekend.
Kan ik paskleding ontvangen?
Het is helaas niet mogelijk om paskleding te ontvangen. Dit om er zeker van te zijn dat jouw bestelling snel en volledig kan worden verzonden. Mochten er maten niet goed zijn, kun je deze uiteraard retourneren.
Kan ik mijn teamkleding laten bedrukken?
Helaas is het niet mogelijk om de teamkleding door ons te laten bedrukken.

Betaalmethodes

Welke betaalmethodes bieden jullie aan?
Wij bieden de volgende betaalmethoden aan: iDeal, Creditcard, PayPal, PassaSports Giftcard en SportsGiftcard. Alle betaalmethoden kan je gebruiken zonder bijkomende kosten. Je kiest de gewenste betaalmethode in de checkout. Op rekening (in de vorm van achteraf betalen via Riverty of Klarna) of factuur betalen is niet mogelijk. Uiteraard is het wel mogelijk om de betaling uit te stellen door met je creditcard te betalen.
Is het mogelijk om een teampakket te verdelen over meerdere facturen?
Het is helaas niet mogelijk om de teamkleding te splitsen op meerdere facturen. Omdat jouw teamkleding in één keer gefactureerd en verzonden wordt, kunnen we niet met meerdere facturen werken.
Zit er een BTW factuur bij het pakket?
Facturen worden helaas niet automatisch meegezonden, maar zijn wel te downloaden in je account. Log in en ga naar alle orders. Open de order waar je de factuur van wenst. Daar staat de factuur beschikbaar als PDF.

Verzenden en bezorgen

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Op werkdagen voor 21:30 uur besteld, is dezelfde dag verzonden. Wij bieden daarnaast de optie om zelf een leverdag te kiezen. Dit kan je gemakkelijk doen tijdens het bestelproces.

Retourneren

Kan ik de kleding ruilen?

Nee, helaas is het niet mogelijk om je bestelde artikelen om te ruilen naar een andere maat, kleur of artikel. Uiteraard is het mogelijk om artikelen te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen voor het juiste artikel.

Tip: Twijfel over de maat? Bestel meerdere maten en retourneer de verkeerde maten.

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Verpak de artikelen in een verzenddoos of -zak (let op: verwijder het oude verzendlabel indien je de originele verpakking gebruikt). Je kunt eenvoudig een verzendlabel aanmaken via ons retourportaal.