Klantenservice TennisDirect

Veelgestelde vragen

Hoe retourneer ik een bestelling/artikel?

In het ontvangen pakket zit een retourformulier.
Dit retourformulier bevat een retoursticker. Plak deze op de doos en geef het pakketje af bij een servicepunt van PostNL of Kiala. Uiteraard is deze service voor onze klanten kosteloos!
Ben je woonachtig in België? Dan kun je alleen gebruik maken van retourneren via Kiala!

Zoek hier naar PostNL punten bij jou in de buurt.

Zoek hier naar Kiala punten bij jou in de buurt.
-

Hoe kan ik een artikel omruilen?

Neem contact op met onze klantenservice via 0252-219107
Houd klant- en/of ordernummer bij de hand een geef aan dat je een omruiling wilt doen.
Wij reserveren de door jou gewenste artikelen, en sturen deze op zodra we de te retourneren artikelen hebben ontvangen.
Uiteraard is deze service voor onze klanten kosteloos!
-

Ik heb een klacht over een artikel, hoe kan ik aanspraak maken op garantie/vergoeding?

Wanneer je het vermoeden hebt dat je aanspraak kunt maken op garantie, op door jou bestelde artikelen, kun je ons klachtenformulier invullen.

Klik hier voor het klachtenformulier

We nemen vervolgens binnen 2 werkdagen contact met je op voor de verdere afhandeling van je klacht.
Alleen volledig ingevulde klachtenformulieren worden in behandeling genomen.
-

Wanneer kan ik de bestelde artikelen thuis verwachten?

Op werkdagen voor 21:00 uur besteld? En zijn alle artikelen voorradig? Dan kun je het pakketje de volgende dag verwachten. Zodra je bestelling gereed is voor verzending, ontvang je van ons een e-mail met een Track & Trace link. Via deze link kun je de zending volgen.

Wanneer een order artikelen bevat die niet voorradig zijn, zullen we deze eerst compleet maken, alvorens deze te versturen. Mocht je de reeds voorradige artikelen alvast willen ontvangen, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via 0252-219107.

Houd hierbij klant- en/of ordernummer bij de hand!
-

Wat gebeurt er als ik op het aflevermoment niet thuis ben?

De bezorgers van de pakketdienst proberen het pakket in dit geval bij je buren af te leveren. Via een notificatie in je brievenbus kun je zien waar het pakket is afgeleverd. In enkele gevallen komt de chauffeur de volgende dag nogmaals langs voor een 2e poging. Als je dan afwezig bent, wordt het pakket bij het dichtstbijzijnde postkantoor afgeleverd, waar je deze op een later moment af kunt halen.
-

 

 

 

hz

 

Heb je een vraag waarop je het antwoord niet kunt vinden?

Antwoord binnen 1 werkdag.


*Titel Dhr. Mevr. *Achternaam *E-mailadres Telefoonnummer Ordernummer *Soort vraag *Onderwerp *Vraag