Snel zelf regelen



Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een kortingscode of waardebon gebruiken bij de bestelling?

We maken een onderscheid tussen kortingscodes en waardebonnen. Een kortingscode geeft korting op je aankoop en kun je invoeren in je winkelwagentje.


Een waardebon, ook wel giftcard genoemd, is een officieel betaalmiddel. Om deze te gebruiken, kies je bij het afrekenen voor de optie 'giftcard' als betaalmethode. Klik vervolgens op de knop "bestellen en betalen". Hier kom je in een veilige betaalomgeving waar je de 19-cijferige giftcard en bijbehorende pincode kunt invullen.


Heb je een waardebon wat níét bestaat uit 19 cijfers? Dan kun je deze makkelijk omwisselen voor een 19-cijferige code. Dat doe je hier.

Kan ik artikelen toevoegen aan een bestaande bestelling?
Het is helaas niet mogelijk om artikelen aan een bestelling toe te voegen die al is betaald. Het samenvoegen van verschillende bestellingen is helaas ook niet mogelijk. Iedere bestelling wordt afzonderlijk van elkaar voorbereid en verstuurd.
Kan ik een bestelling gratis terugsturen?
Bij iedere bestelling is een retourlabel toegevoegd waarmee je het pakketje kosteloos terug kunt sturen. Wel worden er per retourzending €1,95 aan retourverwerkingskosten gerekend. Deze kosten worden ingehouden op de terugbetaling van de bestelling.
Kan ik een artikel omruilen?
Helaas is het niet mogelijk om een artikel om te ruilen. Mocht je een andere maat of kleur wensen van een artikel, dan kun je een nieuwe bestelling plaatsen. De artikelen die je niet wilt houden, kun je gemakkelijk retourneren. Het bedrag van de geretourneerde artikelen zal worden teruggestort. Houd rekening met de retourkosten van €1,95. Dit bedrag houden we in van het bedrag wat je terugkrijgt.
Heb ik mijn bestelling morgen in huis?
De levertijd kan per product verschillen. Artikelen met personalisatie of een releasedatum kunnen een langere levertijd hebben. Daarom communiceren we op de productpagina en in de winkelwagen de verwachtte levertijd die voor dat product van toepassing is. Ook kun je via de track & trace-code van DHL of PostNL jouw bestelling volgen.
Wanneer ontvang ik mijn geld terug na een retourzending?

Je kunt controleren wanneer we jouw pakket hebben ontvangen door de track en trace te gebruiken die op het ontvangstbewijs van de bezorger staat. Zodra we een geretourneerd pakket hebben ontvangen, duurt het maximaal twee weken voordat we je laten weten dat we de retourzending hebben verwerkt en het geld hebben teruggestort. Het teruggeboekte bedrag wordt op dezelfde manier teruggestort als de betaalmethode die je hebt gebruikt bij het plaatsen van de bestelling.


Houd er rekening mee dat er €1,95 aan retourverwerkingskosten wordt afgetrokken van het terug te betalen bedrag.



Ik heb een vraag over





Contact opnemen

We begrijpen dat vragen kunnen opkomen tijdens het winkelen, of het nu gaat om je bestelling of specifieke productinformatie. Daarom hebben we een toegewijd klantenserviceteam dat klaarstaat om je te helpen.