Vragen? 0252-219107

Artikelen: (0) - € 0,00

 alt=

Claims & Retouren

hz

Retourneren

Gratis retourzending via Kiala of PostNL

Mocht het bestelde artikel je niet passen of bevallen, dan kun je het binnen 14 dagen na ontvangst kosteloos aan ons terugsturen.
Als je een artikel wilt ruilen voor hetzelfde artikel in een andere maat of kleur, kun je telefonisch contact opnemen met onze Klantenservice, wij reserveren dan het nieuwe artikel. Je betaalt dan geen verzendkosten voor de omruiling.
Je kunt het retourpakketje afgeven bij een PostNL Servicepunt of Kialapunt als je woonachtend bent in Nederland. Ben je woonachtend in België stuur dan het pakket retour via een Kialapunt.

Voor Nederland retour sturen met Kiala:
Op het retourformulier vind je een Kiala Retoursticker met daarop een unieke code. Plak deze nieuwe sticker over de adressticker die al op de doos zit, zodat jouw adres en de daar onder staande barcode niet meer leesbaar zijn.
Bekijk via onderstaande link wat het voor jou dichtstbijzijnde Kialapunt is in Nederland:
www.kiala.nl/zoek-kialapunt

Voor Nederland retour sturen met PostNL:
Op het retourformulier vind je een PostNL Label. Bevestig dit label  over de adressticker die al op de doos zit, zodat jouw adres en de daar onder staande barcode niet meer leesbaar zijn
Bekijk via onderstaande link wat jouw dichtstbijzijnde PostNL servicepunt is in Nederland:
www.postnl.nl/Locatiewijzer

Voor België retour sturen met Kiala:
Op het retourformulier vind je een Kiala Retoursticker met daarop een unieke code. Plak deze nieuwe sticker over de adressticker die al op de doos zit, zodat jouw adres en de daar onder staande barcode niet meer leesbaar zijn.
Bekijk via onderstaande link wat het voor jou dichtstbijzijnde Kialapunt is in België:
www.kiala.be/benl/zoek-kialapunt

Let op de volgende aanwijzingen:

-  Artikelen dienen in onberispelijke staat, ongedragen en voorzien van het originele label te zijn en in de originele verpakking worden aangeboden voor retour.
-  Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet geretourneerd worden.
-  Geef op het retourformulier aan welke artikelen je retourneert en voeg het retourformulier toe aan jouw retourzending.
-  Bij afgifte van jouw pakket ontvang je een afgiftebewijs. Bewaar dit bewijs goed! Dit is jouw bewijs dat het pakketje is geretourneerd.

Zodra wij jouw retourzending hebben ontvangen, boeken wij deze in. Je zult hiervan een e-mail bevestiging ontvangen. De waarde van geretourneerde artikelen wordt binnen 10 werkdagen aan je teruggestort.

Retourzendingen vanuit landen buiten Nederland en België zijn voor eigen rekening.

 

hz

Klachten

TennisDirect doet zijn uiterste best om je alleen de beste kwaliteit te leveren. Toch kan het gebeuren dat een artikel een fabricagefout bevat.

TennisDirect geeft een jaar garantie op de door haar geleverde artikelen. Op gebruiksartikelen waaronder schoenen,kleding en tassen is de garantie 6 maanden. De factuurdatum geldt als ingangsdatum.

Wat is een fabricagefout? Dit is een mankement aan het product dat niet is ontstaan door:

- onjuist gebruik
- slijtage
- geen of slecht onderhoud.

Als je van mening bent dat jouw artikel aan de garantievoorwaarden voldoet, neem dan contact op met onze klantenservice.

Naam:* Ordernummer:* Klantnummer:* Emailadres:* Beschrijving Klacht:* Adres:* Postcode:* Land:* Artikelnummer:*

Retouraanvraag Klacht

Telefoon:*

Na ontvangst van het artikel zullen wij jouw klacht beoordelen. Indien de klacht wordt geaccepteerd zal TennisDirect het nieuwe artikel naar jou versturen. Indien het artikel niet voorradig is of als er een gedeeltelijke vergoeding plaats vindt zal TennisDirect je een waardebon sturen zodat je een alternatief artikel kunt bestellen.

Indien de claim niet wordt geaccepteerd door TennisDirect zal het artikel niet naar je retour worden gezonden. Wil je het artikel toch retour, ondanks het niet accepteren van de claim door TennisDirect, dien je de kosten van €10.00 voor eigen rekening te nemen.

Als je een artikel wilt ruilen voor hetzelfde artikel in een andere maat of kleur, kun je telefonisch contact opnemen met onze Klantenservice, wij reserveren dan het nieuwe artikel. Je betaalt dan geen verzendkosten voor de omruiling.

GROOT ASSORTIMENT   DESKUNDIG ADVIES GRATIS RETOURNEREN NIET GOED? GELD TERUG!